Зміст
Дизайнерський «тюнінг» раковин від Flaminia - Acquagrande;
Королівські змішувачі від THG;
«Сферична » концепція простору ванної кімнати.
Дизайнерський "тюнінг" раковин від Flaminia - Acquagrande
Неординарна, не схожа ні на кого, фабрика Flaminia – символ високого дизайну, експерименту, революційного і молодого погляду на речі. Але недавно Flaminia відсвяткувала солідну дату – 60 років з дня заснування.
Багато моделей Flaminia роки Великої Вітчизняної стали ікони дизайну, що не дивно, адже з фабрикою працюють найвідоміші і титуловані художники. Одна з найбільш яскравих колекцій, свого роду ДНК компанії, – раковина Acquagrande, яку в 2001 році розробив Роберто Паломба. Acquagrande була першою квадратної раковиною в світі ванних кімнат і привела до народження цілого напряму в дизайні. Тому до ювілею Flaminia підготувала проект Acquagrande variazioni, в якому десять дизайнерів з різних країн пропонують своє бачення культової моделі. У цій чудовій десятці такі гучні імена, як Паола Навоне, Джаспер Моррісон, Родольфо Дордонь і ін. Стівен Буркс, уродженець Африки, запропонував яскраві кольори і етнічні мотиви, які сувора геометрія малюнка робить гостро сучасними. Жовті, сині, червоні, зелені лінії надають моделі динаміку та експресію. Раковина від Занин де Занин (Бразилія) називається Art і інтерпретує в суворій графіку малюнок натуральної деревини.
Француз Патрік Норге « обернув » раковину в міліметрівку, а індійський дизайнер Сатіендра Пакаль зобразив на яскраво-червоному тлі абстрактний символічний малюнок, який служить символом об'єднання Сходу і Заходу.
Королівські змішувачі від THG
Дорогий, багатий і гламурний Монте-Карло завжди вражав величною архітектурою королівських палаців, зосередженням впливових людей і тотальної розкішшю. Відомий своєю пристрастю до всього ексклюзивному і французький бренд THG. Його колекція змішувачів Monte Carlo стала неодмінним атрибутом розкішного життя.
Колекція змішувачів Monte Carlo була розроблена у співпраці з мануфактури Монако – знаменитим постачальником порцеляни для двору принца Монако. Ще з моменту свого створення, в 1972 році, Мануфактура Монако завоювала популярність у багатьох країнах світу завдяки тонкому і вишуканому порцеляні найвищої якості. Серія Monte Carlo, виконана в стилі бароко, ще раз підкреслює високу майстерність обох фабрик. Для досягнення королівського блиску виробів Мануфактура Монако використовує складну і відрізняється від традиційних методів техніку інкрустації. Спочатку виріб покривають трьома шарами матового 24-каратного золота, білого або жовтого, і потім обпалюють в печі. На закінчення орнамент зі стразів Swarovski виконується вручну. Таким чином, для виробництва кожного фарфорового елементи необхідні 15 етапів ручної роботи! Ця найтонша робота порівнянна за якістю виконання хіба що з золотими і срібними виробами епохи етрусків.
THG пропонує на вибір два варіанти ізлівов: класичний з рифленою поверхнею і у вигляді вишуканих лебедів з інкрустаціями прозорими, золотими або чорними кристалами Swarovski®. Всі предмети колекції, а також аксесуари для ванної кімнати представлені в широкому виборі покриттів:
- хром;
- золото;
- світле золото;
- нікель;
- срібло з родієм.
Для досягнення королівського блиску Мануфактура Монако використовує складну техніку інкрустації
«Сферична » концепція простору ванної кімнати
Пам'ятайте, як жага пізнання морських глибин мотивувала біолога Вільяма Біба на створення першого підводного апарата?
З роботодавцем інженера Отіса Бартона він став світовою сенсацією, занурившись на рекордні 300 метрів в сталеву батисфері.
Дизайнер Олександр Жуковський, подібно сміливців початку ХХ століття, вводить у вжиток абсолютно нову « сферичну » концепцію простору ванної кімнати: зустрічайте, це ванна BATHSPHERE. Назва роботи пана Жуковського говорить сама про себе: bath в перекладі з англійської означає « ванна », а sphere, відповідно, « сфера ». Тому, дизайнер пропонує замінити звичну ванну на прозору кулю, підвішений до стелі.
Установка ванни не принесе клопоту, хіба що доведеться передбачити поглиблення в підлозі
Він назвав це концепцією « простору в просторі » і представляє своє творіння не як елемент інтер'єру або санітарне обладнання, а як « своєрідну мембрану між суєтою сучасного світу і затишком домівки ». Ідея Олександра Жуковського базується на тому, що сучасна людина повинна змінювати своє ставлення до такої надважливої частини свого будинку, як ванна кімната. &Laquo; Концепція організації житла з часом змінюється, тому ванна кімната перестає бути для нас просто місцем, де можна вмитися або прийняти душ. Це простір необхідно розглядати як початковий і фінальний етап кожного нашого дня. Саме тут формується наш настрій, тут ми черпаємо нові сили, - розповідає дизайнер про свою концепцію. Ванна BATHSPHERE являє собою кулю зі скла, закріплену на стелі. Скептики можуть говорити, що це - знахідка для ексгібіціоністів, консерватори - що це непрактично.
І ми погодимося з дизайнером: таке незвичайне розташування створює відчуття невагомості, в цій ванні можна відчути себе « у своїй маленькому світі ». До того ж ескізи пана Жуковського підказують, що ванну можна використовувати для релаксу лежачи або стоячи під душем, а ще там можна влаштовувати романтичні « зустрічі » з коханими. Погодьтеся, іноді можна знехтувати практичністю заради незабутніх емоцій і відчуттів. Налаштувати ванну BATHSPHERE на свій, унікальний лад допоможуть нетривіальні функції: її творець пропонує змінювати температуру всередині скляної сфери, регулювати вологість, вибирати подобається світло, звуки і навіть запахи. Також можна скористатися функцією імітації дощу. Як бачите, Олександр Жуковський зумів приховати за склом стільки всього цікавого, що, мабуть, ніхто не зможе встояти перед спокусою хоча б раз спробувати водні процедури у ванній BATHSPHERE.
Ванна кімната BATHSPHERE від Олександра Жуковського може стати окремою всесвіту для власника.